U 25 di Maghju, l'Expo di Macchine Agricole di Xinjiang hà apertu ufficialmente in u Centru di Cunvenzione è Esposizione Internaziunale di Xinjiang.
In a piazza cintrali esterna, ancu s'ellu u clima era caldu, ùn pudia micca piantà l'entusiasmu di i visitori, in particulare u stand B8 di Zhongke Tesun, chì era u stand più "caldo" in a piazza centrale esterna. Zhongke Tesun hà mostratu prudutti avanzati è applicabili di macchinari agriculi cum'è l'aratu reversibile idraulicu, l'erpice motorizatu, a macchina di latura combinata, a seminatrice pneumatica senza latura, è a seminatrice a fila di precisione composta.
Sicondu Gao Weijun, Diputatu General Manager di Zhongke Tesun, i so prudutti sò stati venduti in grande quantità in u mercatu di Xinjiang per trè anni. U mercatu riflette chì i macchinari di latura di Zhongke Tesun è i prudutti di a sementa sò ricchi di risorse, adattati per e diverse regioni è e diverse cundizioni di u terrenu, è ponu risponde à i requisiti di operazione "più precisa, più efficaci, più faciule è più sicura".
Tempu di post: 19-ghjugnu-2024